Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης & Προϋποθέσεις
Η παρούσα ιστοσελίδα με όνομα χώρου https://www.wma-nails.gr/ είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προβολής και προώθησης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (εφεξής καλούμενο ως «ηλεκτρονικό κατάστημα» ή «ιστότοπος» ή «ιστοσελίδα») το οποίο ανήκει στην ατομική επιχείριση με την επωνυμία Στρουμπούκη Αικατερίνη τόυ Γεωργιου, που εδρεύει στο Αιγιο, οδός Σωτηριου Λόντου 95, με Α.Φ.Μ. 44427748 - Δ.Ο.Υ. Αιγίου, αριθμός Γ.Ε.ΜΗ 140147516000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας wmanails69@gmail.com και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 2691068001. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος, πρίν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα.
Αφού βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις μπορείτε να περιηγηθείτε την ιστοσελίδα γεγονός που συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων αυτών.
1. Όροι
Το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς και να ανανεώνει τους κατωτέρω όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό του κατάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες του και τα συναλλακτικά ήθη. Αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους επισκέπτες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσα από την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν περιλαμβάνει τις παραγγελίες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί, χωρίς την προηγούμενη αποδοχή από τον ενδιαφερόμενο.
2. Πληροφορίες – Προϊόντα
Το Κατάστημα δεσμεύεται τα εμπορεύματα που παραδίδει στους πελάτες του να ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των βασικών χαρακτηριστικών, όσο και για την ακρίβεια των πληροφοριών που αφορούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το Κατάστημα δεν δεσμεύεται για τυπογραφικά λάθη που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια, σε κάθε περίπτωση εάν κάποιος πελάτης προχωρήσει σε παραγγελία προϊόντος με λανθασμένη τιμή ή περιγραφή και διαπιστωθεί πριν την εκτέλεση της θα ενημερωθεί και θα σταλεί μετά από έγκρισή του. Εάν μεσολαβήσει αλλαγή τιμής προς τα πάνω δεσμεύεται να ενημερώνει τους πελάτες που εκκρεμεί η παραγγελία τους και να κάνει αποστολή μετά από την συγκατάθεσή τους.
3. Περιορισμός ευθύνης
Το Κατάστημα δεν δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αναλαμβάνει όμως την υποχρέωση για την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το Κατάστημα δεν ευθύνεται σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας διότι χρησιμοποιεί ανεξάρτητες μεταφορικές εταιρείες,

Το Κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον ιστοτοπό της και κατά την διάρκεια αυτής και οφείλονται στη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.
4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Ο ιστότοπος του Καταστήματος είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος του Καταστήματος. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από το Κατάστημα (εικόνες, γραφικά, φωτογραφίες, σχέδια, κείμενα κ.λ.π.), αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Καταστήματος και προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού – ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου.

Οποιαδήποτε αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, διάδοση ή μετάδοση ή άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης ενημέρωσης και άδειας του Καταστήματος. Ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το Κατάστημα και το ηλεκτρονικό του κατάστημα προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού – ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου περί εμπορικών σημάτων, βιομηχανικής, πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.
5. Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι επισκέπτες – χρήστες της ιστοσελίδας του Καταστήματος αποδέχονται ότι θα καταχωρούν μόνο το δικό τους email για οποιαδήποτε επικοινωνία, λήψη newsletter κ.λ.π. και θα καταχωρούν τα αληθή προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας.
6. Αγορά Προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε προιοντα υγείας – ομορφιάς, προτάσεις για δώρα και άλλα.

Τα προϊόντα του καταστήματος είναι κατανεμημένα σε βασικές κατηγορίες και σε υποκατηγορίες. Για τη διευκόλυνση σας μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση για συγκεκριμένο προϊόν ή κατηγορία προϊόντων.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Το Κατάστημα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να αποκλεισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση της τιμής ενός προϊόντος.


Μπορείτε να κάνετε απευθείας την παραγγελία σας όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, ενώ βρίσκεστε μέσα στο σύστημά μας, χρησιμοποιήστε το καλάθι αγορών ακολουθήσετε τις οδηγίες του συστήματος και συμπληρώστε τα πεδία που θα σας ζητηθούν.

Έχετε την δυνατότητα να κάνετε δύο μορφές παραγγελίας:

Παραγγελία με εγγραφή: θα θυμάται τα στοιχεία σας και δεν χρειασθεί στο μέλλον να τα ξαναγράψετε. Επίσης μπαίνοντας στο λογαριασμό σας θα βλέπετε το ιστορικό των παραγγελιών σας.
Γρήγορη παραγγελία χωρίς εγγραφή: θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα σε λιγότερα βήματα, αλλά δεν θα απομνημονευθούν τα προσωπικά στοιχεία σας για μελλοντική παραγγελία και δεν θα έχετε πρόσβαση στην εξέλιξη της παραγγελίας σας και το ιστορικό των παραγγελιών σας.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε email το οποίο θα αναφέρει την παραγγελία σας με όλες τις λεπτομέρειες.

Μετά θά λάβετε δεύτερο email που θα σας ενημερώνει γιά την επεξεργασία της παραγγελίας σας

Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα λάβετε τρίτο email στο οποίο θα λάβετε τόν αριθμό αποστολής της κούριερ που εχει αποσταλεί  η παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποιο πρόβλημα τότε θα σας αποστείλουμε αντίστοιχο email, ή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας τηλεφωνικά.


7. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων – Εγγύηση – Επισκευή
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε ή να ζητήσει την αντικατάστασή τους εάν:
(α) Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Καταστήματος σας παραδόθηκαν προϊόντα ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή ελαττωματικά.
(β) Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό από την αρχή ή προκύπτει ελαττωματικότητα στο χρονικό διάστημα της εγγύησης.
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους,
εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους (σύμφωνα με τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013). Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο Κατάστημα ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο Κατάστημα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων είτε να επικοινωνεί τηλεφωνικά με το Κατάστημα, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το Κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή με email και το Κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως ή με email την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό κατάστημα του Καταστήματος.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το Κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, το Κατάστημα, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Το Κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το φυσικό κατάστημα του Καταστήματος.
(ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που το Κατάστημα έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το Κατάστημα, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε Κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
(θ) Κάθε προϊόν που επιστρέφεται, θα πρέπει πρώτα να περάσει από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Περιορισμός Ευθύνης

Τό κατάστημα δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές, χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση. 

Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα.

 Δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στις ιστοσελίδες του, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας. 

Διαθεσιμότητα

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας ενημερώνετε με e-mail ή τηλεφωνο ότι είστε ενήμερος και επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή. 

Ευθύνη χρηστών

Οι χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος  δηλώνουν και αποδέχονται ότι δεν θα το χρησιμοποιήσουν όπως και το περιεχόμενο του, κατ’ οιονδήποτε τρόπο παράνομο, ανήθικο, προσβλητικό και κακόβουλο. Επίσης δηλώνουν ότι τα παρεχόμενα από αυτούς στοιχεία κατά την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και των περιεχομένων του, είναι απολύτως ακριβή και σωστά